Sunday 24 September 2017

That Verk Enkel Forex Trading Systemet


8220So Easy Its Ridiculous8221 Trading System Som du kan se har vi alla komponenter i ett bra Forex trading system. För det första bestämde vi8217ve att det här är ett swing trading system, och att vi kommer att handla på ett dagligt diagram. Därefter använder vi enkla glidande medelvärden för att hjälpa oss att identifiera en ny trend så tidigt som möjligt. Stokastiken hjälper oss att avgöra om det fortfarande är okej för oss att gå in i en handel efter ett glidande medelvärde, och det hjälper oss också att undvika överlåtna och överköpta områden. RSI är ett extra bekräftelsesverktyg som hjälper oss att bestämma styrkan i vår trend. Efter att ha bestämt vår handelsuppställning bestämde vi oss för risken för varje handel. För detta system är vi villiga att riskera 100 pips på varje handel. Vanligtvis, ju högre tidsramen desto mer pips borde du vara villig att riskera eftersom dina vinster oftast blir större än om du skulle handla på en mindre tidsram. Därefter definierade vi tydligt våra regler för in - och utträde. Vid denna tidpunkt skulle vi börja testfasen genom att börja med manuell backtest. Here8217s ett exempel på en lång handel setup: Om vi ​​gick tillbaka i tid och tittade på det här diagrammet, skulle vi se att enligt våra systemregler skulle det vara en bra tid att gå lång. För att backtest skulle du skriva ner till vilket pris du skulle ha angett, din stoppavbrott och din exitstrategi. Då skulle du flytta diagrammet ett ljus åt gången för att se hur handeln utvecklas. I det här fallet skulle du ha gjort några anständiga pips. Du kunde ha köpt dig något bra efter den här handeln. Du kan se att när de rörliga medelvärdena passerar i motsatt riktning, var det en bra tid för oss att avsluta. Självklart kommer inte alla dina affärer att se här sexigt ut. Vissa kommer att se ut som fula kvigor, men du bör alltid komma ihåg att vara disciplinerad och hålla fast vid dina handelssystemregler. Here8217s ett exempel på en kort orderingång för 8220So Easy It8217s Ridiculous8221-systemet. Vi kan se att våra kriterier är uppfyllda, eftersom det var ett glidande medelvärde, stokastiska visade nedåtgående momentum och ännu inte i översoldsområde och RSI var mindre än 50. Vid denna tidpunkt skulle vi gå in kort. Nu skulle vi registrera vårt inträdespris, vår stop loss och exit strategi, och sedan flytta diagrammet fram ett ljus åt gången för att se vad som händer. Boo yeah baby Som det visar sig var trenden ganska stark och paret släppte nästan 800 pips innan en annan crossover gjordes. Nu är det ganska löjligt. Vi vet att du är säker på att systemet är för enkelt att vara lönsamt. Jo sanningen är att det är enkelt. Du borde inte vara rädd för någonting som är enkla. Faktum är att det finns en akronym som du ofta ser i handelsvärlden kallad KISS. Det står för att hålla det enkelt dumt Det betyder i grunden att valutahandeln don8217t måste vara komplicerad. Du behöver inte ha en zillionindikator på ditt diagram. Att hålla det enkelt kommer i själva verket att ge dig mindre huvudvärk. Det viktigaste är disciplin. Vi kan nog stressa på det nog. Jo, det kan vi. DU MÅSTE ALLTID STICKA I DIN HANDELSRESULTATSREGLER Om du har testat ditt forexsystem grundligt genom backtestning och genom att ha handlat det på en demo i minst 2 månader, så borde du känna sig trygg nog att veta så länge du följer dina regler , Kommer du att sluta lönsam på lång sikt. Lita på ditt system och lita på dig själv Om du vill se några exempel på något lite mer komplicerade valutahandeln, ta en titt på Huck8217s HLHB-system eller Pip Surfer8217s Cowabunga-system. Spara dina framsteg genom att logga in och markera lektionen fullständigt. Här är några nyligen oönskade och reella testimonials (citerade med tillstånd). Hej Cynthia, jag vill tacka dig för ditt enkla system. Handel kommer aldrig att bli samma igen för mig. Du har gjort det så lätt En blick på diagrammen är allt som behöver inte analyseras och försöker räkna ut det. Ive hade flera kartor uppställda med olika indikatorer, och jag finner att jag går först och sist till ditt enkla system och kommer att radera diagrammen med de andra indikatorerna. Jag har lagt till AMA-pilarna och vita quotXsquot från ditt färgkodade system, eftersom jag gillar dem så mycket. En extra plus är de bra videoklippen du har inkluderat. Dina förklaringar med diagrammen gör allt SUPER SIMPLE. Det är perfekt. Tack igen. Barbara Tack för det här enkla och utmärkta Simple Breakout - det är en stor hjälp för handlare. Och om jag får lägga till - desto mer använde jag det de här dagarna - desto bättre tror jag att det är. Betydelsen av tydligt definierade poster, trailing stopp och utgångar är enormt - eftersom bara näringsidkare som har lidit av att inte använda dem kan vittna. Detta är ett bra system - och till ett så rimligt pris. Med vänliga hälsningar. Esther Lim Tack så mycket för ditt utmärkta stöd, Cynthia Du ger mig det mest uppriktiga svaret och stödet jämfört med andra program som jag köpte tidigare. Jag kan äntligen se ett starkt ljus i Forex mörktunneln eftersom ditt nya system verkligen rockar förstärkaren som rullar med alla gröna pipparna i rätt riktning. Jag kommer att överväga att ta max kursen när jag kan behärska ditt nya system lite bättre. Bara hoppas att knacka mer pips från retracementsna. Tack igen och ha en lycklig tacksägelse. Robert T. Åh, men men det här är ett underbart system. Ja, jag hämtade systemet söndag och började handla måndag. Jag har gjort rätt vid 500 redan i två dagar handel med 1 mycket handel. Det här är ett så enkelt system att använda och dina videoinstruktioner är underbara. Allt du sa om systemet är rätt på pengarna. Det här är så kul att använda nu när jag kan se exakt när jag ska komma in och när jag ska komma ut. Jag gör vad du sa genom att titta på längre tidsramar för att bestämma trenden och sedan gå ner till den kortare tidsramen för att få en ingångspunkt och avsluta. Din hastighetsmätare är spektakulär. Jag har försökt använda mest allt du rekommenderar och varit så nöjd med allt. Jag hade använt demokonton i ca 1 12 år med liten eller ingen framgång. Sedan gick jag in på din webbplats och försökte vad du rekommenderade och wow, jag började tjäna pengar på mitt demokonto. När jag gick till live konto, samma sak, tjänade jag pengar. Jag visste alltid att det fanns pengar att göra i Forex, men nu är det inte en dröm men verklighet. Allt jag kan säga är tack så mycket. Det är som om jag hittade bilden av det 5000-bitars Forex Jigsaw-pusset du beskriver och nu kan jag lägga den ihop. Mark A. I ett nötskal är dina nya program utmärkt. Dessa är manuellt drivna system. De kan enkelt programmeras för att vara så förenklad eller komplicerad som heshe önskningar. Allt är här. De heter: quotCynthias Easy Forex Breakout Trend Trading Enkel (och avancerad) Systems. quot Jag har handlat gemensamma aktier i många årtionden och Forex marknaden i över ett år. Ju mer jag använder dina indyer, desto mer obscena mina vinster har blivit. Handel har blivit så lätt och är helt stressfri. Jag har fått mitt eget Forex-handelsmaterial från många människor runt om i världen. De flesta har hjälpt sig på egen väg. Men ingen har hjälpt mig lika mycket som Cynthia. Jag har aldrig sett ett så bra system som det här är. Ingen existerar Så, hennes quotEasy Forex Breakout Trend Trading Simple (och Advanced) Systemsquot är toppklass. Id rekommenderade dem starkt för alla som har för avsikt att lyckas i Forex trading. Du behöver inget annat än ett mäklarkonto med MT-4 handelsprogramvara. John A. Bryant, M. D. (pensionär) Mycket aktiv Forex trader Jag älskar ditt färgkodshandelssystem och om du öppnar bilagorna ser du varför. Analys3 är bara GBP USD-data för att skapa det diagrammet. Eftersom jag tog ut all personlig information var du välkommen att använda den på något sätt som du önskar. Jag gick till ThinkForex baserat på din rekommendation och avrättningarna är enastående. Jag har aldrig haft en beställare i alla dessa branscher. Jag har just infört ditt nya enkla system ovanpå färgkoden och whooeee. Jag förstår nu hur det fungerar bättre. Jag är en visuell typ av kille. Älska G-Spot med breakoutindikatorn som den stenar. Handel är faktiskt roligt igen. Jag har återhämtat alla mina förluster för detta år och 500 bort från återhämtning förra årets förlust. Jag handlar mest varje dag och använder aldrig mer än 10 av min konto och varje månad ställer jag in ett mål att dubbla kontot som definierar lotstorlek, antal avg. handlar, tar vinst för varje handel etc. Jag sätter ner dagen efter och granskar tidigare dagar, och försöker bestämma vad jag gjorde fel för en förlorad handel (brist på att vänta på signal, hoppa för tidigt etc, mina fel inte system) till Förbättra mina färdigheter och granska vad jag gjorde rätt för att stärka goda vanor. Jag kan inte tacka dig tillräckligt och jag var så skeptisk eftersom jag försökte så mycket ren krap där ute som aldrig fungerade. Med vänliga hälsningar och kan inte tacka dig, mina resultat med ditt breakout system har varit som förväntat. All information och system du föreslår är bra och fungerar bra. Som ett testamente för ditt breakout-system klarar jag fortfarande valutapar och tidsramar. Paren du föreslår fungerar bra, jag tittade på hur brytningssystemet svarade på den senaste AUDUSD-rörelsen. Färgerna markerar verkligen positionens ingång och utgång. Om du är på din dator när indikatorn utlöser, är resultatet utmärkt. Tack för din fortsatta hjälp och support med system, erbjudanden och vägledning. Hälsningar, Graham D Jag köpte ditt system för några dagar sedan, och jag vill tacka dig för att jag har gjort pengar på mitt levande konto. Jag köpte både grundläggande och avancerade, men jag använder bara grunden hittills, och jag har kunnat tjäna pengar på det. Jag använde en mikropart, från en balans mellan 203 och 226, på bara en dag. EI Jag är väldigt nöjd med mitt köp av de enkla och avancerade systemen. Jag har inte handlat denna vecka på grund av vad jag uppfattar som en mycket låg volymmarknad med liten rörelse. När den röda zonen och den blå zonen visar helt på en helskärm, står det för mig ingen volym och inte att handla eftersom jag har så lite erfarenhet. Vilken rörelse det finns är sporadisk och 8220whipsaw8221. Jag skulle inte ha sett det utan det avancerade enkla systemet. Prenumeration e-post på fil Juridisk ansvarsfriskrivning: Unika och tidigare prestationer garanterar inte framtida resultat. De framlagda testamenten är verkliga och oönskade och är registrerade och citerade med tillstånd. Testimonials kanske inte är representativa för alla kunders erfarenheter. Tidigare prestationer och testimonialer indikerar inte nödvändigtvis eller garanterar framtida framgång. Varje näringsidkare är ytterst ansvarig för sin egen framgång. Upptäck hemligheterna i Breakout Trend Trading Simple System idag Kräv din svit av Breakout Enkla systemindikatorer nu Din serie med speciella Breakout Simple System-indikatorer är redan laddade på en mt4-mall för dig Du kommer vara redo att handla och börja tjäna pengar snart jag vet att jag kunde ladda 2000 för det här handelssystemet som följer med Simple System-indikatorerna, mallen, pdf-manualen och massor av träningsvideor och skärmdumpar och det snabba e-mail-stödet jag tillhandahåller. Men det kommer inte att kosta dig 2000, eller till och med 1000. Nej, inte ens 500, men det är vad jag borde ladda. 297 är det vanliga priset. men. För ett lågt introduktionspris kan du köpa på två olika sätt: via Clickbank för endast 97 med en 60 dagars pengarna tillbaka garanti, eller bara 67,00 via PayPal utan någon pengarna tillbaka garanti. du måste gå med på att inte begära återbetalning för att få specialrabatten Men oroa dig inte, du kommer att älska det Du kan upptäcka hemligheterna av Breakout Trend Trading Enkelt system Idag kan du inte vänta med att prova Heres Hur man beställer nu: Om du vill ha en 60 dagars pengarna tillbaka garanti, var snäll och beställ för 97 via Clickbank: Vill du ha en speciell rabatt och acceptera att inte begära återbetalning Klicka på PayPal-knappen nedan för att beställa för ENDAST 67.00 och acceptera att inte begära återbetalning och det är ditt billigare Oroa dig inte, du kommer att älska handelssystemet Heres Hur man beställer nu: Vad händer om du inte beställer nu Priset kan fördubblas i morgon Du kan tjäna pengar idag Det här är citationstecken. Jag erbjuder fortfarande ett lågt introduktionspris Tonvis av träningsvideor ingår i stödjande skärmdumpar förklaringar Snabba e-postsupport 7 dagar i veckan Mallen är laddad med alla indikatorer du behöver Stearinljuset är färgkodat så att du handlar enligt co lor Ingen av indikatorerna släpar och återfärger endast i den aktuella prisfältet. Konsolideringsperioder är tydligt synliga för att hålla dig från handelspipor. Du lär dig att handla med volatilitet för snabbare vinster. Inlägg och utgångar är lätta att upptäcka bara med färgförändringar I ett 1 timmar, 4 timmar eller dagligt diagram övervakar du dina affärer i bara 5 minuter fyra gånger varje dag. Nu kan handel vara kul. Ive har tagit bort allvaret från handel. Det här är INTE ett news trading system, även om du kan handla nyhetshändelser med det, Allt du behöver är en stark trend Det är ett trendhandelssystem baserat på färg och volatilitet. Inget behov av ett stort konto. Börja handla på ett Cents konto med endast 100 Detta är inte ett säkringssystem och kan handlas med amerikanska mäklare. Verkar med någon mt4-mäklare men jag berättar vem jag handlar med. Om du inte köper idag kanske du glömmer bort mitt Breakout Simple System . och bli dömd till dina gamla fattiga handelsresultat. Låt inte det hända dig. Fortsätt och beställa just nu. Jag vet att du är glad att du gjorde det. Heres hur man beställer NU till det bästa priset på endast 67,00 via PayPal med ditt avtal om att inte begära återbetalning: Dedikerad till din handelssuccé, Day Trading Forex Team A kombinerat 55 års erfarenhet av handel med terminer, optionsoptioner och valutahandel. P. S. Beställ nu via PayPal för att låsa in det bästa priset du kommer någonsin se Vi är övertygade om att du kommer att älska detta handelssystem P. P.S. Vänta inte att bli ekonomiskt fri Hjälp bekämpa global recession och spara din familj Börja tjäna pengar i veckanVar hjälp oss att sprida det goda ordet London DayBreak-strategin är en intradagstrategi som utnyttjar det öppna utbudet i London. London DayBreak-strategin är antagligen en av de enklaste handelsstrategierna som fungerar konsekvent för oss. Det tar inte mycket tid och kräver absolut inte att du klisterar på datorn. Till skillnad från alla andra strategier för dagstrategi som kräver att handlarna ska vara framför skrivbordet under hela handelsdagen behöver London DayBreak-strategin bara upp till 15 minuter från din dyrbara tid. Kraften i London DayBreak-strategin ligger i det faktum att vanligtvis om vi har en stark breakout, antingen bullish eller bearish tenderar drivkraften att fortsätta i riktning mot breakout under hela dagens session. Utan ytterligare åtgärd, fortsätter du att lära dig insatserna i London DayBreak-strategin. Hävda din 60-insättningsbonus här. Allt du behöver är att verifiera ditt levande konto. Naturligtvis måste du öppna ett livekonto. 2 Mäklare som vi gillar EN LOT USD30 från varje Forex Broker nedan. Båda Forex Mäklare har utmärkt betyg Vi använder båda dessa mäklare och presenterar dem med stolthet. The London DayBreak Strategy Explained Vi gillar att hålla saker enkelt och i detta avseende kräver London DayBreak-strategin endast två enkla tekniska indikatorer: MACD och 50 EMA. Den föredragna indikatorn är den MACD som är en trendföljande momentumindikator och det hjälper oss att identifiera och bekräfta att London Open Breakout har inerti och bränslet fortsätter i avbrottets riktning. Momentumbaserade handelsstrategier kräver vanligtvis att utöva en hög självdisciplin och i detta avseende måste vi ha tydliga handelsregler som håller dig borta från att gissa dig själv. De rörliga medelvärdena kommer att användas för att hantera handeln och ta vinst. Detta är en standardindikator som följer med din MT4-handelsplattform. Tack för din läsare. Vi är verkligen tacksamma Hoppas att du gillar de strategier som vi delar. Om du gillar strategierna här, kommer du absolut att älska vår senaste strategi. MorningPips Trading System Syftet med Morningpips är att slutföra handel på morgonen. Enkelt som det. Kolla in det London DayBreak Strategi Inställningar London DayBreak Strategin Inställningar De föredragna inställningarna för MACD-indikatorn är standardinställningarna. Detta är en standardmomentindikator och en av de mest populära indikatorerna bland detaljhandlare. Det föredragna valutaparet som fungerar bäst med London DayBreak-strategin är GBPUSD eftersom under korsningen i London är GBP-korsningarna mest aktiva. London DayBreak-strategin är ett mycket enkelt system att följa, eftersom höjden av MACD-histogrammet kommer att berätta för oss allt vi behöver veta. Tjurarna är i kontroll när höjden av MACD-histogrammet höjs och björnarna är i kontroll när höjden av MACD-histogrammet faller. Reglerna för London DayBreak Strategy är följande: Köp Signal. Köp på London Open om handeln över 50-EMA och MACD-histogrammet stiger ovanför signallinjen. Placera din skyddande stoppförlust under dagens låga och ta vinster när vi stänger under 50-EMA. Sälj Signal. Sälja vid London Open om handeln var under 50-EMA och MACD-histogrammet faller under signallinjen. Placera din skyddande stoppförlust över dagens höga och ta vinster när vi stänger över 50-EMA. London DayBreak Strategy 8211 Långt och Kortt Handelsexempel Den föredragna tidsramen för vår strategi är 15-minutersdiagrammet som bara letade efter att fånga intradagmomentet. I det första handelsexemplet har vi GBPUSD 15-minuterschemat och en lång handelsmöjlighet presenteras. London DayBreak Strategy 8211 Long Entry Exempel I diagrammet nedan har vi ett annat exempel, men den här gången markeras en kort handelsmöjlighet. Vi kan märka i båda de fall som presenteras att så snart vår handel utlöses, är det lite eller ingen drawdown och det är vanligtvis indikerande att drivkraften är på vår sida. London DayBreak Strategy 8211 Short Entry Exempel Och that8217s det Kan du tro hur enkelt denna strategi är Som nämnts tidigare är detta en av de enklaste handelsstrategierna som fungerar för oss och förhoppningsvis kommer du att finna det här som fungerar bra för dig. Kom ihåg att använda detta på ett demokonto innan du går live. Vi har inkluderat 5 Profit Boosting Tactics som du direkt kan använda för att öka din vinnande sannolikhet. Allt du behöver göra är att använda en av de sociala knapparna för att låsa upp hämtningslänken.

No comments:

Post a Comment